Azərbaycan Respublikasının İpoteka və Kredit Zəmanət
Fondu Bakı şəhəri, Bülbül prospekti 40 ünvanında yerləşir. Fond Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin 2017-ci il
25 dekabr tarixli 1760 nömrəli Fərmanı ilə yaradılan qeyri-kommersiya hüquqi şəxsdir. Fond barədə
ətraflı məlumatları http://mcgf.gov.az/ rəsmi internet saytından əldə etmək olar.
Satınalma
predmeti İT üzrə audit
xidmətləridir. Azərbaycan
Respublikasının Nazirlər Kabinetinin 2003-cü il 28 fevral tarixli 34 nömrəli
qərarı ilə təsdiq edilmiş “Mallar (işlər və xidmətlər) üzrə satınalma
müqaviləsinin nümunəsi”nə uyğun olaraq yazılı formada bağlanacaqdır. Satınalma müqaviləsinin icra müddəti minimum
1 ay, maksimum 3 ay ərzində həyata keçiriləcəkdir. Xidmətlər qaimə-faktura
əsasında təhvil verildikdən sonra 5 iş günü ərzində ödəniş həyata
keçiriləcəkdir.
Satınalma
ilə bağlı Fond ilə iddiaçılar arasında qarşılıqlı məlumat mübadiləsi və sənədlərin
təqdim olunması, habelə “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan
Respublikasının Qanunu ilə nəzərdə tutulmuş hallarda bildirişlərin göndərilməsi
elektron qaydada dövlət satınalmalarının vahid internet portalı (https://etender.gov.az/) vasitəsilə
təşkil ediləcəkdir. Fond ilə elektron satınalmanın iştirakçıları və ya onların
özü arasında yalnız dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə
əlaqə saxlanılacaqdır.
Malgöndərənlərin
(podratçıların) ixtisas göstəriciləri aşağıdakı meyarlara uyğun gəlməlidir:
-
satınalma müqaviləsini bağlamaq səlahiyyəti olması;
-
öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə
etmək imkanı, habelə ödəmə qabiliyyəti olması;
-
müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması,
ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti
dayandırılmış şəxs olmaması;
-
Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər
icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə
son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan)
vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən
edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
(müvafiq dövlət qurumlarından alınır);
-
satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5
il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar
fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas
göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması,
yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə
qaydasında qadağan edilməməsi.
Elektron
satınalma qiymətləndirilmə nəticəsində ən sərfəli sayılan təklif əsas
götürülməklə malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan qiymət və digər
meyarlar əsasında həyata keçiriləcəkdir. Müvafiq prosedurlar “Dövlət
satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu ilə müəyyən edilir.
Tender
təklifinin qiymətləndirilməsi meyarları aşağıdakılardır:
-
Qiymət amili – 80 bal;
-
Zəruri texniki və keyfiyyət xüsusiyyətləri – 20
bal, o cümlədən xidmətlərin keyfiyyəti 10 bal, xidmətlər üzrə şərtlər 10 bal.
Təkliflərin
qiymətləndirilməsi üçün tətbiq ediləcək riyazi düstur aşağıdakı kimidir:
məsələn, 80 bal ən aşağı qiymət verən malgöndərənə verilir və digər
malgöndərənlərin maliyyə amili isə ən aşağı qiymət verən malgöndərənin qiymət
təklifi həmin malgöndərənin qiymət təklifinə bölünüb 80-ə vurulmaqla müəyyən
edilir. Kəmiyyətlə ifadə olunan texniki göstəricilər üzrə ən yaxşı təklif verən
malgöndərənə müvafiq meyar üzrə maksimum bal qiymət amili üzrə müvafiq riyazi düstura
uyğun verilir.
Təklifin qiymətinə bütün xərclər (o cümlədən nəqliyyat, sığorta xərcləri, vergilər və
rüsumlar) daxil
edilməlidir. Qiymət təklifi bütün xərclərin cəmi nəticəsində hesablanaraq
AZN-lə ifadə olunmalıdır.
Səmərəli rəqabətin təmin edilməsi və
elektron satınalmanın baş tutması üçün qeydiyyatdan keçməli olan
malgöndərənlərin (podratçıların) minimal sayı 3 olmalıdır.
Elektron satınalmaya buraxılış və qoşulma
qaydası Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2019-cu il 16 aprel tarixli 647
nömrəli Fərmanı ilə təsdiq edilmiş “Dövlət satınalmalarının vahid internet
portalı haqqında Əsasnamə”yə uyğun olaraq həyata keçirilir. Elektron satınalmada iştirak haqqının
məbləği və ödənilməsi qaydası Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin
2021-ci il 20 dekabr tarixli 396 nömrəli Qərarı ilə təsdiq edilmiş “Açıq tender
və ya kotirovka sorğusu üsulunu tətbiq etməklə elektron satınalma vasitəsilə
keçirilən satınalmalarda iştirak haqqının məbləği, ödənilməsi və ondan istifadə
Qaydası” ilə tənzimlənir. İştirak
haqqı 150 manat təşkil edir və heç bir halda geri qaytarılmır.
Malgöndərənlərin iddiaçı kimi
elektron satınalmada qeydiyyatdan keçməsi üçün aşağıdakı sənədlər 25 may 2022-ci
il saat 10:00-dək dövlət satınalmalarının vahid internet portalında
yerləşdirilməlidir:
- Tenderdə
iştirak etmək üçün ərizə;
- İddiaçının
hüquqi statusunu əks etdirən sənədlərin (nizamnamə, dövlət qeydiyyatı haqqında
şəhadətnamə və ya reyestrdən çıxarış, VÖEN, lisenziya) surətləri;
- Tender
təklifini və satınalma müqaviləsini imzalamaq səlahiyyətinə malik olan şəxsin
səlahiyyətlərini təsdiq edən sənəd (vəzifəyə təyin edilməsi barədə əmr);
- İddiaçının
müvafiq sahədə son 3 ildə xidmət
göstərdiyi müştərilərinin siyahısı;
-
İddiaçının peşəkarlığını
və iş təcrübəsini, eləcə də texniki imkanlarını əks etdirən məlumatlar
(iddiaçının mütəxəssisləri müvafiq sahədə tanınmış sertifikatlara (CISA
(Certified Information Systems Auditor)/CISM
(Certified Information Securities Manager)/CIA
(Certified Internal Auditor)/GSNA
(GIAC Systems and Network Auditor)/CISSP
(Certified Information Systems Security Professional), son 2 ildə ən azı 3
layihə - İT infrastrukturunun
(serverlər, data mərkəzlər, proqram təminatları və s.) auditi üzrə iş tərcrübəsinə malik olmalıdır);
- İddiaçının
son bir ildəki (əgər daha az müddət fəaliyyət
göstərirsə, bütün fəaliyyəti dövründəki) maliyyə vəziyyəti barədə bank
tərəfindən verilmiş arayış və bank rekvizitləri;
- Azərbaycan
Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi
vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini
dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan
Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə
yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması barədə müvafiq
icra hakimiyyəti orqanından arayışlar;
- İddiaçının
mikro, kiçik, orta və iri sahibkarlıq subyektlərinin bölgüsünə dair meyar
göstəricilərini əks edən məlumatlar;
- İddiaçının “Dövlət
satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu ilə müəyyən edilmiş ixtisas göstəriciləri meyarlarına uyğun
gəlməsi barədə iltizam və ya müvafiq halları təsdiq edən sənədlər.
Elektron
satınalma zamanı təqdim olunacaq məlumatlar, habelə Əsas şərtlər toplusu
Azərbaycan dilində olmalıdır. Təkliflər
və təkliflərin qiymətlərinin 1 faizi həcmində bank zəmanəti
03 iyun 2022-ci il saat 18:00-dək dövlət satınalmalarının vahid internet portalında
yerləşdirilməlidir.
Hər bir iddiaçı tender üzrə yalnız bir təklif verə bilər. Tender təklifləri
Azərbaycan dilində təqdim edilməlidir. Tender təklifində onun hansı tender üzrə
olduğu, tender təklifinin qüvvədə olma müddəti və tender təklifinin tarixi
(sənədin tarixi) qeyd olunmalıdır.
Elektron
satınalma 06 iyun 2022-ci il tarixində saat 10:00-da dövlət
satınalmalarının
vahid internet portalında açılacaqdır. Elektron
satınalma zamanı Fond bütün iştirakçıların eyniləşdirmə məlumatlarını məxfi
saxlayacaqdır.
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin
2019-cu il 16 aprel tarixli 647 nömrəli Fərmanı ilə təsdiq edilmiş “Dövlət
satınalmalarının vahid internet portalı haqqında Əsasnamə”yə görə
satınalmaların nəticələri avtomatik müəyyən olunur və qərar qəbul edilməsi üçün
elektron qaydada Satınalmalar komissiyasına göndərilir. Satınalmalar
komissiyası təqdim olunan tender təkliflərini daxil olduqları ardıcıllıqla açır
və “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun
olaraq qiymətləndirərək qərar qəbul edir, qərarı gücləndirilmiş elektron imza
vasitəsilə imzalayır və portalda yerləşdirir. Tenderin nəticələri haqqında
yekun protokol Satınalmalar komissiyanın
bütün üzvləri tərəfindən gücləndirilmiş elektron imza vasitəsilə imzalandıqdan
sonra dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə aidiyyəti üzrə
göndərilir.
“Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan
Respublikasının Qanunu, digər normativ hüquqi aktlara istinadlar və bu
sənədləri dövlət satınalmalarının vahid internet portalının qanunvericilik
hissəsindən (https://etender.gov.az/laws)
və ya Azərbaycan Respublikası Ədliyyə Nazirliyinin Normativ hüquqi aktların
vahid internet elektron bazasından http://e-qanun.az/
əldə etmək olar.
Malgöndərənlərlə (podratçılarla)
vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan
satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsinin adı, vəzifəsi və ünvanı: İnformasiya
texnologiyaları şöbəsinin rəisi Mətin Hacıyev, iş telefonu və faks nömrəsi: (+99412) 441-24-23 (daxili 133),
Faks: (+99412) 598-11-77. Bakı şəhəri, Bülbül prospekti 40 (Fondun ünvanı).
Satınalan
təşkilatın “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu
ilə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya
zərərə düşdüyünü və ya düşəcəyini bəyan edən malgöndərənin (podratçının)
qanunvericiliklə müəyyənləşdirilmiş qaydada şikayət vermək hüququ vardır.
Fondun satınalmalar üzrə təcrübəsində gözləmə müddəti tətbiq edilmir.
Tenderin
qalibinə tender təklifi aksept edildikdən sonra bildiriş göndəriləcək və yazılı
formada satınalma müqaviləsi bağlanacaqdır. İxtisas göstəricilərinin təkrar
təsdiqinin prosedurları müəyyən edilmir.
Fond
tender təkliflərini qiymətləndirərkən və müqayisə edərkən tenderin əsas şərtlər
toplusunda müəyyənləşdirilən keyfiyyət tələblərinə cavab verən yerli xidmətlər
üzrə tender təkliflərinin xeyrinə xaricdən idxal olunan eyni xidmətlərin təklif
edilən qiymətinin 20 faizinə qədər həcmində güzəştli düzəliş tətbiq
edəcəkdir. Tender yalnız mikro, kiçik və orta sahibkarlıq subyektlərinin
iştirakı ilə keçiriləcəkdir.
___________________________
Satınalmalar Komissiyası