Azərbaycan Respublikasının İpoteka və Kredit Zəmanət
Fondu Bakı şəhəri, Bülbül prospekti 40 ünvanında yerləşir. Fond Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin 2017-ci il
25 dekabr tarixli 1760 nömrəli
Fərmanı ilə yaradılan qeyri-kommersiya hüquqi şəxsdir. Fond barədə ətraflı
məlumatları http://mcgf.gov.az/ rəsmi internet saytından əldə etmək olar.
Satınalma
predmeti 2021-2023-cü illər üzrə maliyyə hesabatlarının kənar auditor yoxlanışı
üzrə xidmətlərdir. Satınalma müqaviləsi
Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabinetinin 2003-cü il 28 fevral tarixli 34
nömrəli qərarı ilə təsdiq edilmiş “Mallar (işlər və xidmətlər) üzrə satınalma
müqaviləsinin nümunəsi”nə uyğun olaraq yazılı formada bağlanacaqdır. Satınalma müqaviləsinin icra müddəti 3
il ərzində həyata
keçiriləcəkdir. 2021-ci ilin maliyyə hesabatları üzrə audit
xidmətləri 15 noyabr 2021-ci il tarixindən başlanılmalı, audit yoxlamasına dair
yekun hesabat və rəy isə 15 fevral 2022-ci il tarixinədək Fonda təqdim edilməlidir.
2022-2023-cü illərin maliyyə hesabatları üzrə audit xidmətləri də müvafiq illər
üzrə qeyd olunan dövrləri əhatə etməlidir. Ödəniş əsas
şərtlər toplusunda nəzərdə tutulmuş qaydada xidmətlərin göstərilməsinə
mütənasib olaraq müvafiq dövrlər üzrə
həyata keçiriləcəkdir.
Satınalma
ilə bağlı Fond ilə iddiaçılar arasında qarşılıqlı məlumat mübadiləsi və
sənədlərin təqdim olunması, habelə “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan
Respublikasının Qanunu ilə nəzərdə tutulmuş hallarda bildirişlərin göndərilməsi
elektron qaydada dövlət satınalmalarının vahid internet portalı (https://etender.gov.az/) vasitəsilə
təşkil ediləcəkdir. Fond ilə elektron satınalmanın iştirakçıları və ya onların
özü arasında yalnız dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə
əlaqə saxlanılacaqdır.
Malgöndərənlərin
(podratçıların) ixtisas göstəriciləri aşağıdakı meyarlara uyğun gəlməlidir:
- audit
xidmətinin göstərilməsinə cəlb olunan auditorların beynəlxalq mühasibat uçotu
və yerli vergi qanunvericiliyi sahəsində peşəkar iş təcrübəsinə malik olması.
Bu zaman, audit yoxlamasına beynəlxalq təcrübəyə malik xarici ekspertlər cəlb
edilə bilər;
- üzv
olduğu audit qrupunun beynəlxalq səviyyədə tanınması və müvafiq reytinqə malik
olmasısatınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün müvafiq sahədə
peşəkarlığının, təcrübəsinin, texniki və maliyyə imkanlarının, işçi qüvvəsinin,
idarəetmə səriştəsinin, etibarlığının olması;
-
satınalma müqaviləsini bağlamaq səlahiyyəti olması;
öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, habelə ödəmə
qabiliyyəti olması;
-
müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs
qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə
kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması;
-
Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər
icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə
son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan)
vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən
edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
(müvafiq dövlət qurumlarından alınır);
-
satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5
il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar
fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas
göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum
olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının
məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi;
-
müvafiq sahibkarlıq fəaliyyəti növünün həyata
keçirilməsi və ya müəyyən hərəkətlərin yerinə yetirilməsi üçün müvafiq
lisenziyaya və ya icazəyə malik olması.
Elektron
satınalma qiymətləndirilmə nəticəsində ən sərfəli sayılan təklif əsas
götürülməklə malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan qiymət və digər
meyarlar əsasında həyata keçiriləcəkdir. Müvafiq prosedurlar “Dövlət
satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu ilə müəyyən edilir.
Tender
təklifinin qiymətləndirilməsi meyarları aşağıdakılardır:
-
Qiymət amili – 60 bal;
-
Zəruri texniki və keyfiyyət xüsusiyyətləri – 40
bal, o cümlədən xidmətlərin keyfiyyəti 5 bal, xidmətlər üzrə şərtlər 5 bal,
maliyyə təşkilatlarında son 3 il ərzində audit təcrübəsi olması ilə bağlı 20
bal (Qeyd olnan xidmətlər üzrə İddiaçının təcrübəsini təsdiq edən müştəriləri
tərəfindən tövsiyə məktubları təqdim edilməli (minimum 3) və tövsiyə
məktublarında göstərilən xidmətlərin növü və müddəti qeyd olunmalıdır),
kvalifikasiya 10 bal (Şirkətin işçi heyətində çalışan ACCA və/və ya CIPA
ixtisas proqramlarına daxil olan bütün imtahanları uğurla tamamlamış, peşəkar
auditorları olmalı, texniki, maliyyə və işçi qüvvəsinə, idarəetmə səriştəsinə
malik olmalıdır. İddiaçının işçi heyətindəki auditi aparacaq müvafiq şəxslərin
sertifikatları təqdim olunmalıdır).
Təkliflərin
qiymətləndirilməsi üçün tətbiq ediləcək riyazi düstur aşağıdakı kimidir:
məsələn, 60 bal ən aşağı qiymət verən malgöndərənə verilir və digər
malgöndərənlərin maliyyə amili isə ən aşağı qiymət verən malgöndərənin qiymət
təklifi həmin malgöndərənin qiymət təklifinə bölünüb 60-a vurulmaqla müəyyən
edilir. Kəmiyyətlə ifadə olunan texniki göstəricilər üzrə ən yaxşı təklif verən
malgöndərənə müvafiq meyar üzrə maksimum bal verilir.
Təklifin qiymətinə bütün xərclər (o
cümlədən nəqliyyat, sığorta xərcləri, vergilər və rüsumlar) daxil edilməlidir. Qiymət
təklifi bütün xərclərin cəmi nəticəsində hesablanaraq AZN-lə ifadə olunmalıdır.
Səmərəli rəqabətin təmin edilməsi və
elektron satınalmanın baş tutması üçün qeydiyyatdan keçməli olan malgöndərənlərin
(podratçıların) minimal sayı 3 olmalıdır.
Elektron satınalmaya buraxılış və qoşulma
qaydası Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2019-cu il 16 aprel tarixli 647
nömrəli Fərmanı ilə təsdiq edilmiş “Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı
haqqında Əsasnamə”yə uyğun olaraq həyata keçirilir. Elektron satınalmada iştirak etmək üçün malgöndərənlər 100 manat
məbləğində tenderdə iştirak haqqını dövlət satınalmalarının vahid internet
portalı vasitəsilə ödəməlidirlər. İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
Malgöndərənlərin iddiaçı kimi
elektron satınalmada qeydiyyatdan keçməsi üçün aşağıdakı sənədlər 22 iyul
2021-ci il 10:00-dək dövlət satınalmalarının vahid internet portalında
yerləşdirilməlidir:
- Tenderdə
iştirak etmək üçün ərizə;
- iddiaçının
hüquqi statusunu əks etdirən sənədlərin (nizamnamə, dövlət qeydiyyatı haqqında
şəhadətnamə və ya reyestrdən çıxarış, VÖEN, lisenziya) surətləri;
- Tender
təklifini və satınalma müqaviləsini imzalamaq səlahiyyətinə malik olan şəxsin
səlahiyyətlərini təsdiq edən sənəd (vəzifəyə təyin edilməsi barədə əmr);
- İddiaçının
audit sahəsində peşəkarlığını və iş təcrübəsini, eləcə də texniki imkanlarını
əks etdirən məlumatlar. İddiaçılar öz təkliflərini geniş təqdim etməli,
keçirəcəyi audit yoxlamasının metodoloji yanaşması barədə məlumat verməli,
audit yoxlaması üzrə iş qrafikini, o cümlədən yoxlamaya cəlb olunacaq
mütəxəssislərin qısa tərcümeyi halını (curriculum vitae) əlavə etməlidirlər.
Eyni zamanda təqdim olunan ekspertlərin iddiaçının əməkdaşı olmasını təsdiq
edən sənəd (e-gov.az portalından iş yeri barədə arayış) əlavə olunmalıdır.
- Mərkəzi
banklarda, kredit və iri dövlət təşkilatlarında auditin aparılması üzrə iş
təcrübəsini təsdiq edən sənədlər;
- İddiaçının
son bir ildəki (əgər daha az müddət fəaliyyət göstərirsə,
bütün fəaliyyəti dövründəki) maliyyə vəziyyəti barədə bank tərəfindən verilmiş
arayış və bank rekvizitləri;
- Azərbaycan
Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi
vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini
dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan
Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə
yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması barədə müvafiq
icra hakimiyyəti orqanından arayışlar;
- İddiaçının
mikro, kiçik, orta və iri sahibkarlıq subyektlərinin bölgüsünə dair meyar
göstəricilərini əks edən məlumatlar;
- İddiaçının “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu ilə müəyyən edilmiş ixtisas göstəriciləri
meyarlarına uyğun gəlməsi barədə iltizam.
Elektron
satınalma zamanı təqdim olunacaq məlumatlar, habelə tender təklifləri
Azərbaycan dilində olmalıdır. Təkliflər
və təkliflərin qiymətlərinin 1 faizi həcmində bank zəmanəti 30 iyul 2021-ci il
saat 18:00-dək dövlət satınalmalarının vahid internet portalında
yerləşdirilməlidir. Hər bir iddiaçı tender üzrə yalnız bir təklif verə
bilər. Tender təklifində onun hansı tender üzrə olduğu, tender təklifinin
qüvvədə olma müddəti və tender təklifinin tarixi (sənədin tarixi) qeyd
olunmalıdır.
Elektron satınalma 2 avqust 2021-ci
il tarixində saat 10.00-da dövlət satınalmalarının vahid internet portalında açılacaqdır.
Elektron satınalma zamanı Fond bütün iştirakçıların eyniləşdirmə məlumatlarını
məxfi saxlayacaqdır.
Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin 2019-cu il 16 aprel tarixli 647 nömrəli Fərmanı ilə təsdiq
edilmiş “Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı haqqında Əsasnamə”yə
görə satınalmaların nəticələri avtomatik müəyyən olunur və qərar qəbul edilməsi
üçün elektron qaydada Satınalmalar komissiyasına göndərilir. Satınalmalar
komissiyası təqdim olunan tender təkliflərini daxil olduqları ardıcıllıqla açır
və tenderin əsas şərtlər toplusunda göstərilmiş tender təkliflərinin qüvvədə
olma müddətinin bitməsinə 10 bank günü qalanadək təklifi “Dövlət satınalmaları
haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun olaraq qiymətləndirərək
qərar qəbul edir, qərarı həmin gün gücləndirilmiş elektron imza vasitəsilə
imzalayır və portalda yerləşdirir. Satınalmalar komissiyası tenderin nəticələri
haqqında yekun protokol tərtib edir, onu həmin gün komissiyanın bütün üzvləri
gücləndirilmiş elektron imza vasitəsilə imzalayırlar və protokol dövlət
satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə aidiyyəti üzrə göndərilir.“Dövlət
satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu, digər normativ
hüquqi aktlara istinadlar və bu sənədləri dövlət satınalmalarının vahid
internet portalının qanunvericilik hissəsindən (https://etender.gov.az/laws)
və ya Azərbaycan Respublikası Ədliyyə Nazirliyinin Normativ hüquqi aktların
vahid internet elektron bazasından http://e-qanun.az/
əldə etmək olar.
Malgöndərənlərlə (podratçılarla)
vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan
satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsinin adı, vəzifəsi və ünvanı: Maliyyə
departamentinin Büdcə və hesabatlılıq şöbəsinin böyük mühasibi Anar Şahbazov,
iş telefonu və faks nömrəsi: (+99412) 441-24-23 (daxili 215), Faks: (+99412)
598-11-77. Bakı şəhəri, Bülbül prospekti 40 (Fondun ünvanı).
Satınalan
təşkilatın “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu ilə
müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə
düşdüyünü və ya düşəcəyini bəyan edən malgöndərənin (podratçının)
qanunvericiliklə müəyyənləşdirilmiş qaydada şikayət vermək hüququ vardır.
Fondun satınalmalar üzrə təcrübəsində gözləmə müddəti tətbiq edilmir.
Tenderin
qalibinə tender təklifi aksept edildikdən sonra bildiriş göndəriləcək və yazılı
formada satınalma müqaviləsi bağlanacaqdır. İxtisas göstəricilərinin təkrar
təsdiqinin prosedurları müəyyən edilmir.
Fond tender təkliflərini qiymətləndirərkən və müqayisə edərkən tenderin əsas şərtlər toplusunda müəyyənləşdirilən keyfiyyət tələblərinə cavab verən yerli xidmətlər üzrə tender təkliflərinin xeyrinə xaricdən idxal olunan eyni xidmətlərin təklif edilən qiymətinin 20 faizinə qədər həcmində güzəştli düzəliş tətbiq edəcəkdir. Tender yalnız mikro, kiçik və orta sahibkarlıq subyektlərinin iştirakı ilə keçiriləcəkdir.
Satınalmalar Komissiyası