“Azərbaycan İpoteka Fondu” ASC-nin “Avtomatlaşdırılmış Baş Mühasibat Uçotu (ABMUS) proqramında zəmanət modulunun yaradılması xidmətinin satın alınması ilə bağlı xidmət təkliflərinin cəlb olunması.
“Azərbaycan İpoteka Fondu” ASC (bundan sonra “Cəmiyyət”) Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 27 oktyabr 2015-ci il tarixli, 661 №-li Fərmanı ilə yaradılan və bütün səhmləri dövlətə məxsus olan hüquqi şəxsdir. Cəmiyyət barədə ətraflı məlumatları http://www.amf.az ünvanında yerləşən internet səhifəsindən əldə etmək olar.
Satınalma üzrə prosedurlar 08 dekabr 2017-ci il tarixində saat 15.00-da Cəmiyyətin inzibati binasında təklif zərflərinin açılması ilə başlanılacaqdır.
Satınalmada iddiaçı kimi iştirak etmək istəyən malgöndərənlər aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidir:
Satınalmada iddiaçı kimi iştirak etmək istəyən malgöndərənlər aşağıdakı tələblərə cavab verməlidir:
Xidmət təklifləri sorğusunda müəyyənləşdirilən keyfiyyət tələblərinə cavab verən yerli xidmətlər üzrə xidmət təkliflərinin xeyrinə xaricdən idxal olunan eyni xidmətlərin təklif edilən qiymətinin 20 faizi həcmində güzəştli düzəliş tətbiq ediləcəkdir.
Xidmətin icra müddəti: “Avtomatlaşdırılmış Baş Mühasibat Uçotu (ABMUS) proqramında zəmanət modulunun yaradılması xidməti satınalma müqaviləsi imzalandığı tarixdən başlayaraq 30 gün müddətində Cəmiyyətə təqdim edilməlidir.
Satınalmanın Xidmət təklifləri sorğusu Azərbaycan dilində tərtib olunmuşdur.
Satınalmada iştirak haqqı 50 manat məbləğində müəyyən edilmişdir. İştirak haqqı Cəmiyyətin aşağıdakı hesabına ödənildikdən sonra satınalmanın Xidmət təklifləri sorğusu malgöndərənlərə təqdim ediləcəkdir:
“Azərbaycan İpoteka Fondu" ASC
Ünvan: AZ1014, Bakı şəhəri, Nəsimi rayonu, Bül-bül prospekti 40
VÖEN: 1403502281
H/h: AZ57NABZ01360450000000005944
Bank: Azərbaycan Respublikası Mərkəzi Bankı
VÖEN: 9900071001
Kоd: 501004
M/h: AZ74NABZ01451700000000001944
S.W.I.F.T bik: NABZAZ2C
İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
Satınalma üzrə ilkin sənədlər 27 noyabr 2017-ci il tarixinədək, təklif zərfləri və təklifin təminatı isə 07 dekabr 2017-ci il tarixinədək qəbul ediləcəkdir.
Əlavə məlumat almaq üçün əlaqələndirici şəxsin iş telefonu və faks nömrəsi: (+99412) 441-24-23 (daxili 133), Faks: (+99412) 598-11-77.
Satınalmalar komissiyası