Satınalan təşkilatın adı: AZƏRBAYCAN
RESPUBLİKASININ İPOTEKA VƏ KREDİT ZƏMANƏT FONDU
Satınalan təşkilatın VÖEN-i: 1403502281
Satınalan təşkilatın ünvanı: AZ1014, Bakı şəhəri,
Bül-bül prospekti 40
Satınalma
predmeti: “Elektron ipoteka və kredit zəmanət” sisteminin
yenilənməsi üzrə konsaltinq xidmətləri
Təkliflərin son təqdim olunma tarixi və vaxtı: 23.07.2024
10:00
Zərflərin açılış tarixi və vaxtı: 23.07.2024 10:00
№ |
Başlıq |
Açıqlama |
Miqdar |
Ölçü vahidi |
1. |
“Elektron ipoteka və kredit zəmanət” sisteminin
yenilənməsi üzrə konsaltinq xidmətləri |
1. Mövcud Sistemin funksional və sistem
imkanlarının təhlili
·
Mövcud
Sistemin funksional və sistem imkanlarının təhlili ·
Mövcud
sistem arxitekturasının təhlili, o cümlədən Biznes arxitekturası, məlumat
arxitekturası, tətbiq arxitekturası, texnoloji arxitekturası, təhlükəsizlik
arxitekturası, inteqrasiya arxitekturası və təqdimat arxitekturası. ·
Mövcud
Sistem sənədlərini və təlimatlarını öyrənmək. Cari Sistemin son funksional və texniki
spesifikasiyasına dair geniş arayışın təqdim edilməsi. 2. Yeni sistemin funksional və sistem tələblərinin
müəyyən edilməsi ·
Yeni
Sistem üçün funksional və sistem tələblərini müəyyən etmək, təhlil etmək və
reallaşdırmaq. ·
Biznes
arxitekturası, məlumat arxitekturası, tətbiq arxitekturası, texnoloji
arxitekturası, təhlükəsizlik arxitekturası, inteqrasiya arxitekturası və təqdimat
arxitekturası daxil olmaqla sistemin hədəf arxitekturalarını müəyyənləşdirmək. ·
Sistemin
ehtiyat mərkəzindəki arxitekturasını müəyyənləşdirmək. ·
Sistemin
dəstək xidmətləri ilə bağlı (SLA) tələbləri müəyyən etmək. Yeni Sistemin funksional və texniki
spesifikasiyasının təqdim edilməsi. 3.Yeni Sistemin işlənib
hazırlanması və tətbiqi üçün icraçının (inteqratorun) seçilməsində köməklik
·
Potensial təchizatçı üçün tələbləri və
seçim meyarlarını hazırlamaq. ·
Təchizatçıların seçimi zamanı müzakirələrdə
və qiymətləndirilmə mərhələsində Fonda müvafiq tövsiyələr vermək və satınalma
komissiyasına cəlb edilmiş ekpert qismində rəy vermək. ·
Təchizatçıların seçim tələbləri və
seçim meyarları sənədinin təqdim edilməsi. ·
Müqavilə danışıqları prosesində riskləri
qiymətləndirərək və tövsiyələr verməklə seçilmiş təchizatçı ilə müqavilənin tərtibatında
dəstək vermək. 4. Yeni Sistemin işlənib
hazırlanması (qurulması) və tətbiqinin keyfiyyətinin təmin edilməsi
·
Seçilmiş təchizatçının layihənin idarə
edilməsi fəaliyyətinin mütəmadi nəzərdən keçirilməsi. ·
Bütün aralıq nəticələrin nəzərdən
keçirilməsi və layihənin bütün mərhələlərinin görüşlərində iştirak edilməsi. ·
Fondun rəhbərliyi üçün müntəzəm olaraq
(aylıq) və ya əlavə tələb edildikdə status hesabatlarının verilməsi. ·
AR Nazirlər Kabinetinin 28 dekabr
2023-cü il tarixli 485 nömrəli qərarına əsasən işlərin icrası və tələb olunan
sənədlər toplusunun hazırlanması. ·
Müntəzəm olaraq yeni sistemin inkişafı
statusu hesabatlarının təqdim edilməsi. 5. Yeni Sistemin qəbul
sınaqlarının keçirilməsi
·
Qəbuldan əvvəl funksional test. ·
Stress test. ·
Yüklənmə testi. ·
Mənbə kodunun statik və dinamik təhlükəsizlik
testi. ·
Penetrasiya testi (ağ və qara qutu) ·
Yeni Sistemin qəbulundan əvvəl sınaq
hesabatlarının təqdim edilməsi. |
2 |
il |
İştirak haqqı: 450 AZN
Təchizatçılar təklifləri təqdim etmək üçün istifadə
haqqı və iştirak haqqı ödəməlidirlər. Təchizatçıların sayının üçdən az olmasına
görə satınalmanın baş tutmadığı hallar istisna olmaqla, iştirak haqqı heç bir
halda geri qaytarılmır.
İstifadə haqqı: 25 AZN
Təchizatçılar tərəfindən satınalmalarda əlaqəli
sənədləri görmək üçün istifadə haqqı ödənilir. İstifadə haqqı bir satınalmada
iştirak etmək və ya müddətli abunəlik seçmək ilə ödənilə bilər. Ödənilmiş
istifadə haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
Malgöndərənlərlə
(podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat
mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri) |
|||
Mətin
Hacıyev |
İnformasiya texnologiyaları departamentinin
direktoru |
|
(+994 12) 498 18 01 (daxili 133) |
Tələb olunan iddiaçıların sayı: 3